اخبار روز

فروشگاه لوازم لوکس فارفچ برای پذیرش پرداخت‌های بیت کوین اعلام آمادگی کرد

فروشگاه لوازم لوکس فارفچ برای پذیرش پرداخت‌های بیت کوین اعلام آمادگی کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.3 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

این خرده‌فروش معتبر لوازم لوکس، پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت را به صورت آزمایشی در شعب منتخب خود آغاز می‌کند. فارفچ (Farfetch) برنامه گسترش این طرح آزمایشی به کل شعب خود را در سر دارد.

فارفچ طرح پذیرش آزمایشی بیت کوین به عنوان پرداخت را در ماه‌های آینده کلید خواهد زد. این طرح در فروشگاه‌های گران‌قیمت فارفچ واقع در اتحادیه اروپا آزمایش می‌شود و سپس به ایالات‌متحده، اروپا و بریتانیا گسترش خواهد یافت.

این خرده‌فروش لوکس الکترونیکی همچنین با لونو، ارائه‌دهنده آلمانی درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال قرارداد همکاری امضا کرده است. پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال توسط یک فروشگاه پیشرو در زمینه خرید و فروش لوازم لوکس برای حوزه رمز ارز یک گام مهم و روبه‌جلو محسوب می‌شود.

پذیرش بیت کوین برای پرداخت ابتدا با فروشگاه‌های اروپایی سطح بالا واقع در پاریس، لندن، میلان و براونز آزمایش می‌شود. پس‌ازآن، شرکت‌های بریتانیایی و پرتغالی قصد دارند تا اواخر امسال این قابلیت را برای همه مشتریان آمریکایی، بریتانیایی و اروپایی خود ارائه کند.

خوزه نوس (José Neves) بنیان‌گذار و مدیرعامل فارفچ گفته است: «این یک گام مهم برای آزمایش و یادگیری است. ما از به اشتراک‌گذاری دانش فنی و خدمات خود با جامعه گسترده ارز دیجیتال بسیار هیجان‌زده هستیم. ما در فارفچ به طور مستمر در حال نوآوری هستیم تا پلی بین فروشگاه‌های فیزیکی و فناوری‌ها و محیط‌های جدیدی مانند حوزه کریپتو باشیم.»

این فروشگاه لوازم لوکس با لونو (Lunu) مستقر در برلین، ارائه‌دهنده زیرساخت‌های پرداخت ارز دیجیتال، همکاری می‌کند تا ریل‌های لازم را برای پذیرش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین فراهم کند. لونو همچنین پایانه‌های فروش خود را برای پرداخت در این فروشگاه مستقر خواهد کرد. مشتریان فارفچ فقط لازم است تا یک کد QR را با گوشی‌های هوشمند خود اسکن کنند تا پرداخت آن‌ها به بیت کوین انجام شود.

منبع: bitcoinmagazine