اخبار روز

افزایش پذیرش تراکنش های ارز دیجیتال؛ خرید آپارتمان با بیت کوین در کانادا امکان‌پذیر شد

افزایش پذیرش تراکنش های ارز دیجیتال؛ خرید آپارتمان با بیت کوین در کانادا امکان‌پذیر شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.16 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

ری جونیور کورتمانش (Ray Junior Courtemanche) بیزنس من املاک و مستغلات کانادایی اعلام کرد که از این پس شرکت او به‌نام SKYBLÜ Condos Cité Mirabel تراکنش های ارز دیجیتال برای خرید آپارتمان‌ها را می‌پذیرد. کورتمانش می‌گوید نیاز به یکپارچه‌سازی رمز ارزها به دلیل افزایش تعداد مشتریان استفاده‌کننده از ارزهای دیجیتال ضروری خواهد بود.

کورتمانش با وجود ادامه بازار نزولی اعلام کرد که اکنون زمان مناسبی برای استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت است. بدین ترتیب استفاده از تراکنش های ارز دیجیتال برای مشتریان جهانی خرید آپارتمان در کانادا امکان‌پذیر خواهد شد. امروزه افراد بیشتری از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند و پذیرش کریپتو توسط کسب‌وکارها روز به روز افزایش می‌یابد.

به نظر کورتمانش پرداخت‌های رمزنگاری در مقایسه با گزینه‌های پرداخت سنتی از مزایای  ایمن و قابل اعتماد بودن برخوردارند. علاوه بر این، حذف واسطه‌ها در تراکنش‌های رمزنگاری احتمالاً افراد بیشتری را برای پذیرش تراکنش های ارز دیجیتال ترغیب می‌کند. این پرداخت‌ها توسط سیستم Dello POS پشتیبانی می‌شوند که امکان پرداخت رمزنگاری و تسویه نقدی را برای صاحبان مشاغل را فراهم می‌کند.

در ماه‌های اخیر، تعداد بنگاه‌های املاک و مستغلات که تراکنش های ارز دیجیتال را می‌پذیرند افزایش یافته است. دلیل این امر را می‌توان استفاده رو به رشد از دارایی‌های دیجیتال به عنوان یک گزینه تسویه‌حساب دانست. شرکت املاک دریم فلتس (Dreamflats) نیز اعلام کرد که پرداخت‌ها با رمز ارز کاردانو (ADA) برای خرید ساختمان در «برج مرکوری معماران زاها حدید» را خواهد پذیرفت.

بااین‌حال، رکود اخیر بازار کریپتو در سال ۲۰۲۲ بر تعداد تجار مایل به پذیرش تراکنش های ارز دیجیتال تأثیر منفی گذاشته است. تحلیلگران می‌گویند با ادامه روند کنونی، استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در املاک و مستغلات به دلیل کاهش ارزش این دارایی‌ها کاهش خواهد یافت.