اخبار روز

مالک مرموز کیف پول SLP بازی Axie Infinity شناسایی شد

مالک مرموز کیف پول SLP بازی Axie Infinity شناسایی شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.78 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

پس از حدس و گمان‌های فراوان، کیف پول SLP بازی Axie Infinity با بیش از ۲۲ میلیارد موجودی شناسایی شد. این کیف پول متعلق به بایننس بود.

کیف پول SLP بازی Axie Infinity اولین‌بار توسط مایکل بنکو، بازیکن و یکی از بنیان‌گذاران فناوری Axie Infinity برجسته شد. او نگرانی‌های خود را در مورد داشتن بیش از ۵۰ درصد از کل عرضه SLP در گردش مطرح کرد که به طور بالقوه می‌توانست بر اکوسیستم بازی تأثیر بگذارد.

اخیرا جف زیرلین یکی از بنیان‌گذاران Axie Infinity، در توییتر تأیید کرد که این آدرس مربوط به بایننس است. قبلا نیز الکساندر لارسون، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل اسکای ماویز گفته بود که کیف پول SLP بازی Axie Infinity متعلق به اسکای ماویز نیست.

در نهایت، جف زیرلین موضوع را حل‌وفصل کرد. او در توییتر خود نوشت که بیایید ادامه دهیم. از بچه‌ها برای حل موضوع متشکرم. این کیف پول در واقع قرارداد دروازه بایننس رونین است.

بنکو در صحبت با رسانه‎‌ها گفت که در نهایت از نتیجه خوشحال است. زیرا به پاسخ‌هایی که می‌خواست رسید.

بنکو در یک پست توییتری نوشت که قبل از اینکه کیف پول SLP بازی Axie Infinity را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد، بدون هیچ امیدی با اسکای ماویز و دیگران برای توضیح تماس گرفته بود.

بایننس پل‌های مختلفی را برای اکوسیستم Axie Infinity فراهم کرده است. این صرافی امکان انتقال دارایی‌ها از بازی به صرافی و بالعکس را به کاربران می‌دهد. این شرکت همکاری طولانی‌مدتی با Axie دارد. به‌عنوان‌مثال قبلا با ایجاد پلی برای کاربران به‌منظور برداشت دارایی‌ها پس از هک ۶۰۰ میلیون دلاری به پروژه کمک کرد.