اخبار روز

مدیرعامل ریپل معتقد است که ارزش بازار ارزهای دیجیتال تا سال آینده به ۵ تریلیون دلار خواهد رسید

مدیرعامل ریپل معتقد است که ارزش بازار ارزهای دیجیتال تا سال آینده به ۵ تریلیون دلار  خواهد رسید
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.8 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

براد گارلینگ هاوس مدیرعامل ریپل به دلیل ظهور ETFهای بیت کوین نسبت به صنعت کریپتو در سال جاری بسیار خوش‌بین است. او در این رابطه گفت که ارزش بازار ارزهای دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۴ بیش از ۲ برابر رشد خواهد کرد و به ۵ تریلیون دلار خواهد رسید.

این افزایش قابل‌توجه ارزش بازار ارزهای دیجیتال در چنین دوره کوتاهی، تغییری انقلابی در صنعت را به همراه خواهد داشت. همچنین تسلط آن را به‌عنوان یکی از پرسودترین و پر رونق‌ترین بازارهای جهان گسترش می‌دهد.

وی افزود که ETF بیت کوین توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ را به خود جلب خواهد کرد. در نتیجه می‌تواند یک محرک مناسب برای رشد ارزش بازار ارزهای دیجیتال باشد. زیرا این صندوق‌ها از زمان راه‌اندازی عملکرد خوبی داشته‌اند و تنها در ماه مارس حجم تجارت ۱۱۱ میلیارد دلاری را ثبت کرده‌اند.

یکی‌دیگر از عوامل برجسته‌ای که توسط گارلینگ هاوس به آن اشاره شد، هاوینگ بیت کوین در آینده است. طبق تصورات وی، در حالی که هاوینگ عرضه سکه‌های جدید را کاهش می‌دهد، تقاضا برای بیت کوین افزایش می‌یابد.

مدیرعامل ریپل، علی‌رغم نبرد حقوقی مداوم آن‌ها با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، نسبت به تغییرات نظارتی مثبت در این کشور امیدوار است. بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال نیز خوش‌بین هستند که دولت بعدی آمریکا در رویکرد سیاستی خود موضع مطلوب‌تری نسبت به صنعت اتخاذ کند.

لازم به ذکر است که به‌جز گارلینگ هاوس برخی از کهنه‌کارهای ارزهای دیجیتال نیز سال درخشانی را برای این صنعت پیش‌بینی کرده‌اند. مدیرعامل صرافی جمینی اخیرا گفت که قیمت بیت کوین تا پایان سال به ۱۵۰۰۰۰ دلار خواهد رسید و ارزش بازار ارزهای دیجیتال رشد چشمگیری خواهد داشت.