اخبار روز

مدیرعامل سابق صرافی بایننس به سه سال زندان محکوم خواهد شد

مدیرعامل سابق صرافی بایننس به سه سال زندان محکوم خواهد شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.33 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

وزارت دادگستری آمریکا برای مدیرعامل سابق صرافی بایننس محکومیت طولانی مدت پیشنهاد داده است. در پرونده اخیر، این وزارت از دادگاه خواست تا ژائو را علاوه‌بر ۵۰ میلیون دلار جریمه به ۳۶ ماه زندان محکوم کند.

آن‌ها گفتند که محکومیت ژائو باید به خاطر نقشش در نقض تحریم‌ها و قوانین پولشویی آمریکا توسط صرافی باشد. وزارت دادگستری افزود که این مجازات به‌عنوان یک بازدارنده برای مدیرعامل سابق صرافی بایننس و بقیه جهان عمل خواهد کرد.

جرم ژائو پس از اقرار وی، تا ۱۸ ماه مجازات را در پی داشت. اما وزارت دادگستری به دادگاه پیشنهاد کرد که به دلیل تبعات بزرگ سو رفتار مدیرعامل سابق صرافی بایننس این شرایط را مجدد مورد بررسی قرار دهد.

در همین حال، وزارت تاکید کرد که ژائو از نقض قوانین آمریکا درآمد زیادی به دست آورده است. بنابراین باید بهای قابل توجهی را برای جرم خود بپردازد. آن‌ها معتقدند که مجازات شدید برای ژائو باعث دلسردی افراد و مشاغلی خواهد شد که به دنبال کسب ثروت از راه نقض قوانین هستند.

دادگاه ابتدا حکم مدیرعامل سابق صرافی بایننس را برای اواخر فوریه برنامه‌ریزی کرد و سپس با توافق دوجانبه آن را به ۳۰ آوریل به تعویق انداخت. وی از زمان حضور در دادگاه اولیه در سیاتل، واشنگتن در آمریکا باقی مانده است و هنوز نتوانسته خانواده خود را در دبی ملاقات کند.

صرافی نیز در حال همکاری با دادگاه است. آن‌ها موافقت کردند که جریمه قابل توجهی بپردازند و به یک ناظر منصوب شده توسط دادگاه گزارش دهند.