اخبار روز

مدیرعامل شرکت بیت وایز می‌گوید الان وقت خرید بیت کوین است

مدیرعامل شرکت بیت وایز می‌گوید الان وقت خرید بیت کوین است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.51 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

مت هوگان، مدیرعامل شرکت بیت وایز گفت که هاوینگ بیت کوین فرصت مناسبی برای خرید ارزهای دیجیتال است. وی افزود که قیمت بیت کوین پس از این رویداد به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بیت وایز به تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت این ارز دیجیتال در ماه‌های پس از هاوینگ پرداخت. او گفت که این دارایی در سال پس از سه هاوینگ گذشته رشد چشمگیری داشته است. هوگان این افزایش قیمت را ناشی از بحران عرضه در ماه‌های پس از هاوینگ می‌داند.

ایده و طراحی پشت هر هاوینگ بسیار ساده است، زیرا با کاهش بیت کوین‌های در گردش، دارایی‌های موجود می‌توانند ارزشمندتر شوند. از همین رو در هر یک از سه هاوینگ قبلی، قیمت بیت کوین در چند ماه اول در نوسان بود، اما در نهایت یک سال بعد بسیار بیشتر شد.

مدیرعامل شرکت بیت وایز گفت که قیمت بیت کوین حداقل به مدت ۹ ماه پس از هاوینگ سال ۲۰۲۰ باقی ماند تا اینکه در نهایت به ۴۵۸ درصد افزایش قیمت رسید. بنابراین اگر تاریخ تکرار شود، افزایش ۴۵۰ درصدی ارزش توکن را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ حدود ۳۴۵۰۰۰ دلار خواهد کرد.

همچنین وقتی از او در مورد پتانسیل استفاده از بیت کوین به‌عنوان ذخیره ارزش در میان تنش‌های ژئوپلیتیکی پرسیده شد. هوگان خاطرنشان کرد که این ارز دیجیتال توانایی زیادی در حفظ سرمایه کاربران دارد.

مدیرعامل شرکت بیت وایز افزود  بیت کوین در محافظت از ما در برابر تورم پس از کرونا بسیار خوب عمل کرد. بنابراین من معتقدم این ارز دیجیتال یک پوشش خوب در برابر اختلالات ژئوپلیتیکی خواهد بود.