اخبار روز

هر ۲۲۶ نفر در جهان حداقل صاحب یک دلار بیت کوین است

هر ۲۲۶ نفر در جهان حداقل صاحب یک دلار بیت کوین است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.9 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

طبق آمار تا ۲۶ آگوست، تقریباً ۳۵۲۵۷۲۰۶ آدرس حداقل صاحب یک دلار بیت کوین بودند. به طور خاص، این معادل حدود ۰.۴ درصد از جمعیت جهان است.

می‌توان نتیجه گرفت که هر ۲۲۶ نفر در دنیا حداقل صاحب یک دلار بیت کوین بر اساس جمعیت فعلی جهان می‌باشند. شایان‌ذکر است که در برخی موارد، یک فرد ممکن است بیش از یک آدرس بیت کوین داشته باشد.

طرفداران ارزهای دیجیتال برای افزایش پذیرش بیت کوین تلاش می‌کنند. زیرا هدف آن‌ها ادغام بیت کوین با سیستم مالی اصلی است. امروزه نیز با وجود چالش‌های متعدد مانند نوسانات بازار، تعداد افراد که در حال تعامل با بیت کوین روزبه‌روز در حال افزایش می‌باشد.

حامیان ارزهای دیجیتال همیشه به مزایای متعدد بیت کوین نسبت به ارزهای فیات، مانند سهولت تراکنش‌ها اشاره می‌کنند. بااین‌حال، ارزهای دیجیتال هنوز مورد پذیرش جهانی قرار نگرفته است.

دارندگان ۱ دلار سرمایه‌گذاران خرد هستند که بیشتر بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند. درعین‌حال به دلیل قیمت بالای این ارز برای افراد، این که صاحب یک دلار بیت کوین باشند، مقرون‌به‌صرفه‌تر است. همین‌طور صاحب یک دلار بیت کوین بودن می‌تواند دلگرم‌کننده باشد.

علاوه بر این، مالکیت چنین مقدار کمی از بیت کوین را می‌توان به پذیرش این ارز به‌عنوان پول قانونی توسط السالوادور نیز نسبت داد. باتوجه‌به اینکه دیگر کشورهای آمریکای جنوبی نیز از این روش پیروی می‌کنند، امکان افزایش این رقم وجود دارد.

از طرف دیگر، بیت کوین هنوز با چالش‌هایی مانند عدم درک، نوسانات و عدم اطمینان از دیدگاه مردم مواجه است.