اخبار روز

کیف پول‌های Slope مسئول حمله به کیف پول سولانا هستند

کیف پول‌های Slope مسئول حمله به کیف پول سولانا هستند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.37 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

با فرونشستن گردوغبار ناشی از آشفتگی سولانا، شواهد نشان می‌دهد که ارائه‌دهنده کیف پول Slope تا حد زیادی مسئول حمله به کیف پول سولانا است. این حمله منجر به سرقت رمزارز هزاران کاربر سولانا شد. Slope یک ارائه‌دهنده کیف پول برای بلاکچین لایه اول سولانا است.

در روز چهارشنبه بنیاد سولانا طی یک توییت انگشت اتهام را به سمت Slope گرفت. سولانا اظهار داشت که به نظر می‌رسد آدرس‌های تحت‌تأثیر در برنامه‌های کیف پول Slope استفاده شده‌اند. آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیان‌گذاران سولانا نیز در حساب کاربری شخصی خود در توییتر، کیف پول‌های Slope را به هک مرتبط کرده‌است. او به کاربران توصیه کرد دراسرع‌وقت ارزهای خود را از کیف پول Slope خارج کنند.

حمله به کیف پول سولانا اولین‌بار در روز سه‌شنبه گزارش داده‌شد. بر اساس این گزارش‌ها تقریباً ۸ میلیون دلار رمزارز از نزدیک به ۸۰۰۰ کیف پول به سرقت رفته است. بنیاد سولانا از طریق تحقیقات خود تشخیص داد که کلیدهای خصوصی برای هر یک از کیف پول‌هایی که مورد حمله قرار گرفته‌اند، به یک سرویس نظارت بر برنامه مانند Slope منتقل شده‌اند.

این سازمان افزود که هیچ مدرکی مبنی بر این که پروتکل سولانا یا رمزنگاری آن در طی حمله به کیف پول سولانا در معرض خطر قرار گرفته، وجود ندارد.

برخی گزارش‌ها مبنی بر اینکه Slope ممکن است عبارات اولیه کاربر را در سرورهای متمرکز خود ثبت کرده باشد، فراوان است. Slope اخیراً طی یک بیانیه به وضعیت تحقیقات در مورد این حادثه پرداخت. آن‌ها گفتند که یک دسته از کیف پول‌های Slope از جمله برخی کارکنان خود شرکت در این حمله به خطر افتاده است.

این تیم از کاربران کیف پول‌های Slope خواست به دلیل مشکلات اخیر از جمله حمله به کیف پول سولانا، یک پسورد جدید تولید کنند.