اخبار روز

گوگل پی به مشتریان خود امکان می‌دهد تا در صرافی کریپتو دات کام رمز ارز بخرند

گوگل پی به مشتریان خود امکان می‌دهد تا در صرافی کریپتو دات کام رمز ارز بخرند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.56 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

کاربران گوگل پی (Google Pay) اکنون به لطف ادغام گزینه‌های پرداخت آن با صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com) نقطه دسترسی دیگری به بازار ارزهای دیجیتال دارند. گزینه خرید درون برنامه‌ای گوگل پی به‌زودی در کیف پول ارزهای دیجیتال و پلتفرم معاملاتی کریپتو دات کام در دسترس خواهد بود. این ویژگی امکان خرید سریع و ایمن ارزهای دیجیتال را به کاربران خواهد داد.

مشتریان صرافی کریپتو دات کام از این به بعد می‌توانند با تلفن‌های هوشمند، تبلت یا ساعت‌های اندرویدی خود برای خرید رمز ارز استفاده کنند. کاربران باید حساب‌های گوگل پی خود را با کیف پول کریپتو دات کام مرتبط کنند تا از هفته آینده بتوانند از این ویژگی بهره ببرند. کریپتو دات کام بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال و ۵۰ میلیون مشتری در سراسر جهان دارد.

صرافی کریپتو دات کام اخیراً و پس از دریافت مجوز انجام تجارت در تعدادی از کشورها سرفصل خبرها شد. ایتالیا آخرین کشوری است که پس از یونان، سنگاپور و امارات به این صرافی مجوز فعالیت می‌دهد.. کریپتو دات کام اخیراً اعلام کرد با درگاه پرداخت اینترنتی شاپیفای (Shopify) نیز وارد همکاری می‌شود. بدین ترتیب گزینه پرداخت با رمز ارز در این درگاه اینترنتی فعال می‌شود تا گزینه‌های بیشتری برای پرداخت به مشتریان خود ارائه دهد.

گوگل پی در سال‌های اخیر با صنعت ارزهای دیجیتال پیوند زیادی خورد زیرا اخیراً نیز شاهد همکاری آن با صرافی جمینی و ارائه خدماتی مشابه با صرافی کریپتو دات کام بودیم. کاربران گوگل پی همچنین از کارت کوین بیس نیز برای پرداخت کالاها و خدمات خود استفاده می‌کنند. مشتریان باید ابتدا یک کارت اعتباری یا نقدی را به حساب گوگل پی خود پیوند دهند تا بتوانند از این سرویس لذت ببرند. گوگل پی با کمک این ادغام، اکنون می‌تواند برای خرید بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال محبوب استفاده شود.