اخبار روز

تتر توکن جدید USDT را در بلاکچین تزوس عرضه می‌کند

تتر توکن جدید USDT را در بلاکچین تزوس عرضه می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.73 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

این ارز دیجیتال جدید همچنین بر روی ۱۲ شبکه دیگر از جمله اتریوم، سولانا و پولکادات نیز در دسترس خواهد بود.

تتر، استیبل کوین پیشرو ارزهای دیجیتال، راه‌اندازی دارایی جدیدی به نام توکن‌های تتر (USDT) را بر بستر تزوس اعلام کرده است. این توکن‌ها با هدف گسترش ردپای دیجیتالی تتر در بخش پرداخت‌های دیجیتال و امور مالی غیر متمرکز (DeFi) عرضه می‌شوند.

طبق بیانیه مطبوعاتی تتر، یو اس دی تی در تزوس به برنامه‌های کاربردی و انقلابی پرداخت‌ها، DeFi و موارد دیگر کمک می‌کند.

در گفتگو با نماینده تتر، زمینه بیشتری در مورد کاربرد مورد نظر توکن‌های یو اس دی تی جدید ارائه شد:

«توکن‌های تتر محلی برای سرمایه‌گذاری نیستند، بلکه ابزاری برای مشارکت در تجارت اینترنتی، مبارزه با نوسانات بازار و ایجاد پناهگاه امن برای حواله‌ها به شمار می‌روند. توکن‌های تتر را می‌توان به‌طور ایمن در سراسر بلاکچین ذخیره، ارسال و دریافت کرد و با توجه به شرایط خدمات و زمان‌بندی هزینه، قابل بازخرید برای بازیابی دارایی پایه هستند.»

تتر در حال حاضر از نقل و انتقالات لیست بلندبالا، متنوع و رو به رشدی از بلاک چین‌ها از جمله سولانا Solana، اتریوم Ethereum، کوزاما Kusama، آوالانچ Avalanche، پولکادات Polkadot، الگوراند Algorand، ایاس EOS، لیکوئید نتورک Liquid Network، اومنی Omni، ترون Tron و Ledger Bitcoin Cash پشتیبانی می‌کند.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، از این راه‌اندازی جدید بسیار استقبال کرد و پیش‌بینی نمود که این توکن جدید از رشد تتر در سال‌های آینده حمایت می‌کند. وی اظهار داشت «تزوس به سرعت وارد صحنه می‌شود و ما معتقدیم که این اقدام برای رشد بلندمدت تتر ضروری خواهد بود.»

منبع: cointelegraph