اخبار روز

ریپل برای گسترش خود به بازار لوکس اروپا شراکت تازه‌ای را شروع می‌کند

ریپل برای گسترش خود به بازار لوکس اروپا شراکت تازه‌ای را شروع می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.21 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

ریپل (Ripple) با لونو (Lunu) همکاری می‌کند تا بازار لوکس اروپا را هم در اختیار بگیرد.

لونو، اپراتور پایانه‌های رمزنگاری و ارائه‌دهنده خدمات پرداخت مالی است که به طور خاص در کار با خرده‌فروشان ممتاز تخصص دارد. اما لونو در حال حاضر قصد دارد خرده‌فروشان آلمانی رده‌بالا را با توانایی دریافت و پرداخت تراکنش‌ها به وسیله ارزهای دیجیتال نیز آشنا کند. بنابراین یک توافق‌نامه همکاری با گروه ریپل امضا کرده است. ریپل ارائه‌دهنده معروف خدمات بلاک‌چین‌های تجاری به شمار می‌رود.

این مشارکت در درجه اول بر بهینه‌سازی مبادله ارزهای دیجیتال با پول فیات تمرکز دارد و برای انجام آن از مرکز نقدینگی ریپل استفاده خواهد شد. این پلتفرم توسط گروه ریپل و برای ساده‌سازی پذیرش ارزهای دیجیتال ایجاد شده است.

این ادغام شرکت‌ها به صورت پروژه کلید در دست بوده و دارای یک سیستم هوشمند مسیریابی تراکنش برای پرداخت هزینه‌ها از طریق دارایی‌های دیجیتال خواهد بود. به‌این‌ترتیب، شرکت‌های کاربر مرکز نقدینگی ریپل می‌توانند از سرتاسر جهان به معاملات ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. بنابراین دسترسی به بازار معاملات از طریق صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز و حتی معاملات خارج از صرافی‌های رمز ارز (OTC) نیز میسر خواهد بود.

استفاده از توان شرکت‌های لونو و ریپل برای پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال در فروشگاه‌های خرده‌فروشان سطح بالا و لوکس در اروپا و بریتانیا بسیار مفید خواهد بود.

ریپل به افزایش حضور خود در بسیاری از قاره‌های جهان ادامه می‌دهد. پس از شتاب گرفتن حضور این شرکت در خاورمیانه، حال نوبت به اروپا رسیده است. درواقع سال ۲۰۲۱ موفق‌ترین سال شرکت ریپل بود، زیرا موفق شد تعداد تراکنش‌ها را در شبکه ریپل دو برابر کند. در حال حاضر، متوسط ​​حجم پرداخت سالانه در شبکه ریپل ۱۵ میلیارد دلار است. درعین‌حال احتمال گسترش بیشتر شبکه لونو و درنتیجه مشروعیت بخشیدن به استفاده از فناوری‌های بلاک چین نیز وجود دارد.

منبع: u.today