اخبار روز

رییس جمهور ترکیه گفت که این کشور از بلاکچین برای پروژه انسان الکترونیکی استفاده می‌کند

رییس جمهور ترکیه گفت که این کشور از بلاکچین برای پروژه انسان الکترونیکی استفاده می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.31 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

رجب طیب اردوغان جزییات جدیدی در مورد پروژه انسان الکترونیکی این کشور که توسط بلاکچین طراحی شده است، به اشتراک گذاشت. بر اساس اخبار پروژه انسان الکترونیکی مبتنی بر فناوری بلاکچین خواهد بود.

پروژه انسان الکترونیکی در حالی که نام علمی تخیلی دارد، به عنوان یک نقطه خدمات دیجیتال عمل می‌کند. به صورتی که در آن ریاست جمهوری ترکیه می‌تواند داده‌ها و ابزارهای مربوط به شغل، آموزش از راه دور و استعدادیابی را به اشتراک بگذارد.

مردم ترکیه نیز می‌توانند به فرصت‌های شغلی، نمایشگاه‌های شغلی در ترکیه و رویدادها از پورتال پروژه انسان الکترونیکی دسترسی داشته باشند. هدف این پروژه افزایش قابلیت اشتغال و حمایت از شهروندان است.

پیش از این، شرکت خودروسازی TOGG در ترکیه نیز همکاری استراتژیک با Avalanche توسعه‌دهنده بلاکچین Avalanche را اعلام کرد.

ترکیه تا زمان اعلان ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان کشوری دوست‌دار این حوزه شناخته می‌شد.

در حالی که دولت موضعی ضد ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است، ولی به کاوش در اکوسیستم ادامه داده و هم‌زمان چندین پروژه بلاکچین را ساخته است. این کشور حتی برنامه‌های زیرساخت بلاکچین ملی خود را نیز اعلام کرد.

پذیرش ارزهای دیجیتال در میان مردم ترکیه با دیدگاه دولت تضاد کامل دارد. این کشور میزبان چندین رویداد جهانی مانند هفته بلاکچین استانبول و اقتصاد بلاکچین استانبول است. اکوسیستم توسعه‌دهندگان محلی نیز در تلاش هستند تا دوکن بعدی که یک رویداد مهم برای جامعه اتریوم می‌باشد را به استانبول بیاورند.

داده‌های اخیر Chainalysis نشان می‌دهد که ترکیه یکی از سریع‌ترین بازارهای ارز دیجیتال در حال رشد را دارد. از نظر شاخص پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال، ترکیه در بین ۲۰ کشور برتر قرار دارد.