اخبار روز

شرکت هودلنات ۸۰ درصد از کارکنان خود را برای کاهش هزینه‌های شرکت اخراج کرد

شرکت هودلنات ۸۰ درصد از کارکنان خود را برای کاهش هزینه‌های شرکت اخراج کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.61 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت هودلنات که یک پلتفرم وام‌دهنده ارز دیجیتال است ۸۰ درصد از کارکنان خود را کاهش داد. هودلنات قبلاً نیز برداشت ارز دیجیتال از پلتفرم خود را متوقف کرده بود.

شرکت هودلنات افزود اخیراً درخواست داده است تا تحت مدیریت قضایی قرار گیرد. آن‌ها معتقدند که این موضوع می‌تواند به شرکت در تثبیت سلامت مالی خود کمک کند.

پلتفرم وام‌دهنده ارز دیجیتال در خصوص اینکه چگونه مدیریت قضایی برای شرکت مفید خواهد بود، توضیح داد. آن‌ها معتقدند با این کار از انحلال دارایی‌های بیت کوین و اتریوم هودلنات جلوگیری می‌شود. این تصمیم همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا شتاب سابق خود را از نظر تدوین یک برنامه بازیابی و بازسازی کل اکوسیستم شرکت به دست آورند.

این شرکت در صفحه خود نوشت:

“این کار اولاً، از انحلال دارایی‌های اتریوم و بیت کوین شرکت جلوگیری می‌کند. ثانیاً مدیریت قضایی به ما این فرصت را می‌دهد تا طرح بازیابی خود را اجرا و به بازسازی شرکت بپردازیم.”

شرکت هودلنات همچنین اعلام کرد که مشتاقانه منتظر است تا نسبت دارایی به بدهی را به یک بازگرداند. سپس بعداً به کاربران اجازه خواهد داد تا کل ارزش دارایی‌های ارز دیجیتال خود را برداشت کنند.

بااین‌حال، هودلنات در تلاش خود برای بازیابی وضعیت مالی خود به‌ناچار ۸۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد. آن‌ها در بیانیه‌ای گفتند که تیم فعلی ما شامل تعداد زیادی از کارمندان ضروری برای انجام وظایف کلیدی است.

شرکت هودلنات تنها شرکت ارز دیجیتال نیست که کارکنان شرکت خود را برای کاهش فشار مالی کاهش داده است. در اوایل سال جاری، شرکت‌هایی از جمله کوین بیس و کریپتو دات‌کام نیز تعداد زیادی از کارکنان خود را اخراج کردند.