اخبار روز

صرافی ارز دیجیتال بای بیت بخشی از نیروی کار خود را تعدیل می‌کند

صرافی ارز دیجیتال بای بیت بخشی از نیروی کار خود را تعدیل می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.06 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارز دیجیتال بای بیت به دلیل بازار نزولی نیروی کار خود را کاهش می‌دهد. بن ژو، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران صرافی مستقر در سنگاپور، خبر را در توییتر اعلام کرد.
او در توییتی نوشت این کاهش نیرو برنامه‌ریزی‌شده و همه جانبه خواهد بود. ژو افزود ما سعی می‌کنیم این فرآیند برای همکاران تا حد زیادی آسان شود و تا جایی که می‌توانیم به نیازهای هر فرد رسیدگی نماییم.
لازم به ذکر است که صرافی ارز دیجیتال بای بیت در کاهش نیروی کار خود تنها نیست. زیرا صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال پس از یک سال سخت در تلاش برای بازیابی جایگاه خود هستند. این صنعت در این یک سال شاهد سقوط اکوسیستم ترا، صرافی ارز دیجیتال FTX و شرکت خواهرش آلامدا ریسرچ بود.
ژو افزود که ما بایستی مطمئن شویم که صرافی ارز دیجیتال بای بیت ساختار و منابع مناسبی برای مقابله با افت بازار داشته باشد.
در ۲۴ نوامبر، این صرافی یک صندوق حمایتی ۱۰۰ میلیون دلاری را راه اندازی کرد تا نقدینگی لازم برای معامله‌گران پس از سقوط FTX فراهم کند. این صندوق در اختیار موسسات تجاری واجد شرایط قرار گرفت و با نرخ سود ۰ درصد توزیع شد.
حداکثر مبلغ توزیع شده به ازای هر متقاضی ۱۰ میلیون دلار بود. مشروط بر این‌که وجوه برای تجارت دائمی نقطه‌ای و تتر در صرافی ارز دیجیتال بای بیت استفاده شوند.
اخیرا نیز صرافی کراکن حدود ۱۱۰۰ کارمند یا ۳۰ درصد از نیروی کار خود را کاهش داد. آن‌ها دلیل این کار را نیاز به تطبیق با شرایط فعلی بازار است. همچنین صرافی کوین بیس گفت که بیش از ۶۰ کارمند را از بخش منابع انسانی خود اخراج می‌کند. صرافی بیت سو مستقر در مکزیک نیز تعداد نامشخصی از کارکنان خود را برکنار نمود.