اخبار روز

صرافی کوین بیس می‌گوید ربات چت جی پی تی امن نیست

صرافی کوین بیس می‌گوید ربات چت جی پی تی امن نیست
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.09 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی کوین بیس گفت که از ربات چت جی پی تی استفاده نخواهد کرد، زیرا این ربات دقت لازم را ندارد. صرافی از این پلتفرم برای آزمایش استانداردهای امنیتی ERC-20 استفاده کرده و به این نتیجه رسید که در ارزیابی ریسک‌های قراردادهای هوشمند عملکرد خوبی ندارد.
لازم به ذکر است که ابزارهای هوش مصنوعی به دلیل پاسخ‌های شبیه به انسان و دقت بالا محبوبیت زیادی در جامعه پیدا کرده‌اند. کارشناسان بلاکچین نیز معتقدند که این ابزار می‌تواند به آن‌ها کمک کند، اما نمی‌تواند جایگزین انسان‌ها شود.
همچنین طرفداران این ربات از توانایی آن در بررسی قراردادهای هوشمند اتریوم به منظور شناسایی آسیب‌پذیری‌ها خبر می‌دهند.
با این حال، هنگامی که نتایج ربات چت جی پی تی با نتایج آزمایشات کارشناسان صرافی کوین بیس مقایسه شد، دستگاه هشت پاسخ نادرست داد که پنج مورد از آن‌ها به بدترین حالت شکست بود. به عبارت دیگر این ربات به اشتباه دارایی‌های پرخطر را به عنوان کم‌خطر نشان می‌دهد.
تیم امنیتی کوین بیس گفت که ابتدا به ربات چت جی پی تی آموزش داده که چگونه می‌تواند تجزیه و تحلیل امنیتی انجام دهد. اما ربات به دلیل این که فاقد امکانات لازم است، نتوانست خطرات را به درستی تشخیص دهد.
علاوه بر این، پاسخ‌های ربات برای سوال‌های تکراری متفاوت بود. صرافی کوین بیس گفت در حالی که ربات چت جی پی تی از توانایی خود برای ارزیابی سریع خطرات در قرارداد هوشمند خبر می‌دهد، اما الزامات لازم را برای ادغام در فرآیندهای امنیتی صرافی برآورده نمی‌کند.