اخبار روز

پاسخ تتر به گزارش وال استریت ژورنال

پاسخ تتر به گزارش وال استریت ژورنال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.58 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

تتر، ناشر بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان ادعاهای مطرح‌شده در گزارش وال استریت ژورنال را رد کرد. تتر اظهار داشت که این نشریه سودآوری تتر را زیر سوال برده است.

اخیرا در بیانیه‌ای تتر گفت که وال استریت ژورنال نتیجه‌گیری غیرقابل‌اثباتی انجام داده که تتر باید آن‌ها را روشن کند.

وال استریت ژورنال در گزارشی به عدم حسابرسی تتر در سال‌های اخیر اشاره کرد. طبق این گزارش وال استریت ژورنال، تتر همچنان گواهینامه‌ای از سال ۲۰۱۷ که تصویری از ذخایر و بدهی‌های آن است را منتشر می‌کند.

اخیرا نیز این ناشر استیبل کوین یک شرکت حسابداری ایتالیایی جدید به نام BDO Italia را استخدام کرد. علاوه بر این، تتر افزود که BDO یک شرکت حسابرسی معتبر و مستقل است.

بر اساس گواهی BDO دارایی‌های گزارش‌شده تتر به مبلغ ۶۷.۷ میلیون دلار و بدهی آن‌ها ۶۷.۵ میلیارد دلار می‌باشد. در نتیجه تنها ۱۹۱ میلیون دلار تفاوت قیمت وجود دارد.

گزارش وال استریت ژورنال گفت که تنها کاهش ۰.۳ درصدی دارایی‌ها می‌تواند تتر را از نظر فنی ورشکسته کند. این اتفاق می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را که در خرید تتر یا دلار مردد هستند، کاهش دهد.

تتر در پاسخ به این ادعا اظهار داشت که چنین حاشیه‌هایی در سایر استیبل کوین‌های موجود در بازار نیز دیده می‌شود.

این شرکت همچنین گفت که ۱۶ میلیارد دلار استیبل کوین تتر را در ماه‌های اخیر به‌راحتی بازخرید کرده است. پائولو آردوینو مدیر ارشد فناوری تتر گفت که این شرکت انتظار رشد قابل‌توجهی در کاهش سرمایه خود در چند ماه آینده دارد.

تتر همچنین ادعا کرد که سودآور است و گفت: تصور بی‌سود بودن کسب‌وکار ما کاملا نادرست می‌باشد. طبق گزارش ذخایر تلفیقی ما، تتر علی‌رغم سودآوری چندین سال، هرگز هیچ سهامی را افشا نکرده است. شاید در گزارش وال استریت ژورنال تتر با برخی از رقبای خود اشتباه گرفته شده باشد.