اخبار روز

پیشرفت کاردانو می‌تواند آن را بزرگ‌ترین عضو دنیای کریپتو کند

پیشرفت کاردانو می‌تواند آن را بزرگ‌ترین عضو دنیای کریپتو کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.9 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

یکی از اینفلوئنسرهای محبوب کاردانو اخیراً اظهار داشت که اگر مدیریت غیرمتمرکز در شبکه ارز دیجیتال کارساز باشد، آن‌گاه پیشرفت کاردانو می‌تواند آن را به جایگاهی بالا در دنیای کریپتو برساند.

این اینفلوئنسر کاردانو که با نام مستعار نهنگ آدا کاردانو شناخته می‌شود و بیش از ۱۱۰۰۰۰ دنبال‌کننده دارد. در توییتی اعلام کرد که کاردانو امن‌تر و غیرمتمرکزتر از سایر بلاکچین‌ها است. اما در ادامه گفت که کاربر عادی همیشه متوجه این موضوع نمی‌شود.

طبق نقشه راه این پروژه، دوره Voltaire کاردانو، آن‌چه را شبکه کاردانو برای تبدیل به یک سیستم پایدار لازم دارد، فراهم می‌کند. این دوران با معرفی سیستم رأی‌گیری و خزانه‌داری مشخص خواهدشد. این دوره ضمن پیشرفت کاردانو به شرکت‌کنندگان اجازه به‌اشتراک‌گذاری کاردانو خود را می‌دهد. همچنین آن‌ها می‌توانند از حق رأی برای تأثیرگذاری بر پیشرفت کاردانو در آینده استفاده کنند.

برای تأمین مالی توسعه آینده شبکه، Voltaire می‌خواهد یک سیستم خزانه‌داری ایجاد کند. سپس به‌وسیله این سیستم بخشی از کارمزدهای تراکنش را برای تأمین بودجه جهت پیشرفت کاردانو پس از فرایند رأی‌گیری فراهم کند. بر اساس این سند وقتی سیستم رأی‌گیری و خزانه‌داری هر دو برقرار باشد، کاردانو «واقعاً غیرمتمرکز» خواهد بود.

زمانی که توسعه‌دهندگان کاردانو در حال کار بر روی هاردفورک Vasil هستند. تعداد کل کیف پول‌ها در بلاکچین کاردانو از ۳.۵ میلیون فراتر رفته و پشتیبانی از آن در حال افزایش است.

به طور مشابه، تعداد قراردادهای هوشمند مستقر در شبکه کاردانو نیز برای اولین‌بار در تاریخ به نقطه عطف جدیدی از مرز ۳۰۰۰ رسیده‌است. این پیشرفت‌ها در حالی اتفاق می‌افتند که شبکه به Vasil نزدیک‌تر می‌شود. متخصصان معتقدند به‌واسطه آن بهبود عملکردی عظیم در شبکه ارزهای دیجیتال رخ خواهدداد.