اخبار روز

۱۴ قانون‌گذار آمریکا از سازمان محیط‌زیست این کشور خواستند مزایای استخراج ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرد

۱۴ قانون‌گذار آمریکا از سازمان محیط‌زیست این کشور خواستند مزایای استخراج ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.51 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

این گروه متشکل از ۱۴ قانون‌گذار گفته‌اند «دارایی‌های دیجیتال و فعالیت‌های معدنی مرتبط با آن‌ها برای آینده اقتصادی ایالات‌متحده ضروری هستند.»

گروهی متشکل از ۱۴ سناتور ایالات‌متحده و نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا نامه‌ای را به آژانس حفاظت از محیط‌زیست ارسال کرده و در آن از مزایای استخراج کریپتو تمجید می‌کنند.

این نمایندگان از آژانس دولتی محیط‌زیست درخواست کردند تأثیرات بالقوه استخراج رمز ارز را بررسی کند تا تلاش‌هایی برای متعادل کردن این نوآوری با نگرانی‌های زیست‌محیطی صورت پذیرد. این گروه مدعی شدند که استخراج معدن می‌تواند «اثر تثبیت‌کننده قابل‌توجهی بر شبکه‌های انرژی» داشته باشد. آن‌ها نمونه‌هایی از عملیات معدنکاری با استفاده از گاز هلیوم و منابع انرژی تجدید پذیر را توصیه می‌کنند.

در این نامه آمده است: «دارایی‌های دیجیتال و فعالیت‌های معدنی مرتبط با آن‌ها برای آینده اقتصادی ایالات‌متحده ضروری هستند. دستاوردهای اقتصادی آینده را دوچندان کرده و وابستگی‌ها را محدود می‌کنند.»

درخواست این ۱۴ نماینده از سازمان محیط‌زیست آمریکا برخلاف مضمون نامه ماه آوریل گروهی ۲۲ نفره از قانون‌گذاران به این نهاد است. آن گروه از نمایندگان نگرانی‌های جدی خود را در مورد شرکت‌های رمزنگاری فعال در ایالات‌متحده مطرح کرده بودند. ادعای آن‌ها این بوده است که این شرکت‌ها در انتشار گازهای مخرب گلخانه‌ای نقش دارند و مطابق با قوانین آب‌وهوای پاک عمل نمی‌کنند.

در نامه آوریل آمده است: «ماینینگ ارزهای دیجیتال جوامع ما را مسموم می‌کند. صنعت ارزهای دیجیتال باید پاسخگو باشد. باید اطمینان حاصل شود که این صنعت به شیوه‌ای پایدار به محافظت از منافع جوامع پایبند است.»

شورای استخراج بیت کوین به این ادعاها پاسخ داد و گفت بسیاری از استدلال‌های این قانون‌گذاران در مورد مضرات استخراج رمز ارزها صحت ندارد. بسیاری از گروه‌های زیست‌محیطی بعداً از سازمان‌های دولتی تحت نظارت دولت بایدن خواستند تا رویکردهای جدیدی را در پاسخ به استخراج ارز دیجیتال در پیش گیرند.

منبع: cointelegraph