اخبار روز

Alex Mashinsky اتهامات مطرح شده علیه خود را نادرست خواند

Alex Mashinsky اتهامات مطرح شده علیه خود را نادرست خواند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.79 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

Alex Mashinsky، مدیرعامل سابق پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس به شکایت لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک علیه خود پاسخ داد. او مدعی شد که این پرونده دارای ایرادات زیادی بوده و برخلاف واقعیت است.
دادستان کل نیویورک گفت که Alex Mashinsky از ۲۶ هزار نفر از ساکنان نیویورک کلاهبرداری کرده است. لتیتیا جیمز افزود که او دائم اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای در مورد ایمنی شرکت خود ارائه کرده تا سرمایه‌گذاران را تشویق نماید تا ارزهای دیجیتال خود را به این شرکت واریز کنند.
دادستان کل جیمز همچنین ادعا کرد که Alex Mashinsky از وضعیت مالی نامناسب شرکت به سرمایه‌گذاران اطلاعی نداده است.
با این حال، Alex Mashinsky اظهار داشت که این شکایت حاوی اطلاعات نادرست درباره او و شرکت سلسیوس بوده و از نظرات بی‌پایه و اساس دیگران سرچشمه گرفته است.
او افزود که دادستان به اشتباه ضررهای سلسیوس را فقط به من مرتبط می‌داند. درحالی که سقوط شرکت نتیجه بحران بازار ارزهای دیجیتال و شرایط خارج از کنترل ما بوده است.
شرکت سلسیوس در ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۲ یک ماه پس از توقف برداشت‌ها اعلام ورشکستگی کرد و در نتیجه سپرده‌گذاران هنوز پول خود را پس نگرفته‌اند. با این حال سلسیوس با برخی شرکت‌ها از جمله کامپوند و آوه در آستانه تشکیل پرونده ورشکستگی تسویه حساب کرد.
این شرکت به طور قابل توجهی پس از سقوط اکوسیستم ترا دچار مشکل شد. زیرا پس از آن توکن‌های LUNA و UST به شدت سقوط کردند و در نتیجه این موضوع ضررهای قابل توجهی برای شرکت‌های درگیر در این پروژه‌ها داشت.