اخبار روز

استیبل کوین غیرمتمرکز Fei به زودی تعطیل خواهد شد

استیبل کوین غیرمتمرکز Fei به زودی تعطیل خواهد شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.25 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

استیبل کوین‌ غیرمتمرکز Fei احتمالا به زودی تعطیل خواهد شد. به همین دلیل جوی سانتورو، بنیانگذار Fei Labs، پیشنهاد خود مبنی بر بازخرید توکن‌های Fei به DAI را برای جبران خسارات مطرح کرد.

آقای سانتورو در توییتر اعلام کرد که استیبل کوین‌ غیرمتمرکز Fei به دلیل خطرات فنی و مالی خاموش خواهد شد. ماه‌های گذشته برای Tribe DAO سخت بوده و این چالش‌ها و نتایج آن امیدوارکننده نیست.

بر همین اساس او پیشنهادی را برای بازخرید عرضه موجود در گردش Fei بهDai ، بزرگ‌ترین استیبل کوین الگوریتمی منتشر کرد. در صورت تصویب این پیشنهاد، ذخایر PCV باقیمانده بین دارندگان توکن TRIBE توزیع می‌شود.

PCV مقدار پولی است که خزانه‌داری پروتکل‌ها در اختیار دارد. تقریباً همه پروتکل‌ها دارای PCV هستند و معمولاً توسط DAO پروژه کنترل می‌شود.

پیامدهای جامع حمله ویرانگر به استخرهای مرتبط با Fei Labs و شرکای آن نیز دلیل دیگری برای توقف عملیات آتی است. ایگناس، محقق امور مالی استیبل کوین‌ غیرمتمرکز Fei در توییتر خود نوشت. آسیب‌پذیری پروتکل  Fei دلیل اصلی برای بستن این پروژه می‌باشد.

یک دلیل دیگر برای بسته‌شدن استیبل کوین‌ غیرمتمرکز Fei پیدا نشدن مدل PCV مناسب بازار محصول بود. با کاهش بازدهی و افزایش ریسک، پروتکل برای کسب درآمد مشکل داشت.

سام کاظمیان بنیان‌گذار فرکس فایننس از طرح جبران خسارت انتقاد کرد. او گفت نقشه راه غرامت برای قربانیان هک بحث برانگیزترین پیشنهاد آقای سانتورو است.

قبل از سقوط، Fei یکی از بزرگ‌ترین استیبل کوین‌های غیرمتمرکز بود. همین‌طور در اوایل سال ۲۰۲۱، آزمایشگاه‌های Fei بیش از ۱.۴ میلیارد دلار سرمایه جذب کرد.