اخبار روز

اعلام ورشکستگی سلسیوس پس از کش‌وقوس‌های فراوان

اعلام ورشکستگی سلسیوس پس از کش‌وقوس‌های فراوان
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.54 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

این وام‌دهنده بحران‌زده ارز دیجیتال می‌گوید هدفش از این اقدام داوطلبانه فعال کردن یک طرح بازسازی جامع است که به نفع همه ذینفعان باشد. در بیانیه ورشکستگی سلسیوس آمده است که این گروه برای برخورداری از حمایت‌های فصل ۱۱ قانون در دادگاه ورشکستگی ناحیه جنوبی نیویورک ثبت‌نام می‌کند.

در این بیانیه آمده است: «تصمیم امروز سلسیوس نیز به دنبال تصمیم دشوار اما ضروری ماه گذشته برای توقف برداشت، مبادله و نقل و انتقالات در جهت تثبیت کسب‌وکار و محافظت از مشتریان ماست. ما بدون وقفه برای تسریع برداشت کامل مشتریان قدیمی اقدام می‌کنیم. اما دیگران باید منتظر باشند تا سرمایه‌های سلسیوس از فعالیت‌های استقرار دارایی غیر نقد شونده یا طولانی‌مدت برداشت شوند.»

الکس ماشینسکی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت نیز گفت: «ورشکستگی سلسیوس برای جامعه و شرکت ما تصمیم درستی خواهد بود. ما یک گروه قوی و باتجربه داریم و قادریم سلسیوس را از این بحران عبور دهیم. در آینده اگر به عقب برگردیم، امروز را به عنوان یک لحظه تعیین‌کننده خواهیم دید. با اطمینان می‌گویم این تصمیم به جامعه ما خدمت کرده و آینده شرکت را تقویت می‌کند.»

سلسیوس یکی از وام‌دهندگان کریپتو است که به خاطر بحران نقدینگی در کریپتو با مشکلات مالی مواجه شده است. این شرکت از ۱۲ ژوئن برداشت‌ها را به حالت تعلیق درآورد، نیروها را تعدیل کرد و مشاورانی را برای رسیدگی به وضعیت مالی خود استخدام کرد. سلسیوس می‌گوید ۱۶۷ میلیون دلار پول نقد در اختیار دارد که برای پشتیبانی از برخی عملیات و برداشت‌ها در طول فرآیند بازسازی کافی خواهد بود. این شرکت از دادگاه خواسته مجوز دهد تا به روال عادی فعالیت خود ادامه داده و بتواند حقوق کارمندان را پرداخت کند. با اعلام ورشکستگی سلسیوس، درخواست‌های مشتریان فقط از طریق پروتکل‌های فصل ۱۱ قانون ورشکستگی رسیدگی خواهد شد.