اخبار روز

برند لوکس سوئیسی هابلوت روش پرداخت با بیت کوین را پذیرفته است

برند لوکس سوئیسی هابلوت روش پرداخت با بیت کوین را پذیرفته است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.79 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

ساعت‌ساز سوئیسی هابلوت (Hublot) و تراموا پراگ از جدیدترین شرکت‌هایی هستند که دارایی‌های دیجیتال را به عنوان شیوه پرداخت پذیرفته‌اند.

این ساعت‌ساز لوکس سوئیسی به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا با همکاری ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بیت کوین به‌نام بیت پی، محصولات محدودی را با ارزهای دیجیتال خریداری کنند. علاوه بر این، گردشگری شهر پراگ نیز به شیوه پرداخت‌های گلوبال (Global Payments) پیوسته است. به‌این‌ترتیب مسافران خط نمادین تراموا شماره ۴۲ قادر به خرید بلیت با دارایی‌های دیجیتالی می‌شوند.

پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت در شرکت‌های متعددی از صنعت مد با روندی افزایشی روبرو است. ساعت‌ساز مشهور سوئیسی هابلوت نیز آخرین عضو این باشگاه محسوب می‌شود.

این شرکت در اطلاعیه اخیر خود گفت که نسخه محدودی را به‌نام “Big Bang Unico Essential Grey” متشکل از ۲۰۰ ساعت راه‌اندازی کرده است. محصولات این مجموعه را فقط می‌توان در پلتفرم بوتیک الکترونیکی هابلوت ایالات‌متحده خریداری کرد. زیرا پرداخت وجه مشتریان تنها می‌توانند از طریق ارزهای دیجیتال صورت پذیرد. قیمت یک ساعت از این نسخه محدود هابلوت حدود ۲۱.۲۰۰ دلار است. بنابراین اگر کسی بخواهد یک عدد از این ساعت لوکس بخرد، باید تقریباً ۱ بیت کوین (محاسبه شده با قیمت‌های فعلی) پرداخت کند.

ماه گذشته، یکی دیگر از برندهای لوکس ساعت سوئیسی به‌نام تگ هویر نیز به روش پرداخت با ارز دیجیتال پیوست. هم‌اکنون فروشگاه اینترنتی شعبه ایالات‌متحده شرکت تگ هویر ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو و پنج استیبل کوین را به عنوان روش پرداخت تائید می‌کند.

نمونه دیگر استفاده از ارزهای دیجیتال، خط شماره ۴۲ تراموا پراگ است. یکی از قدیمی‌ترین ترامواهای جمهوری چک در حال حاضر به عنوان یک جاذبه توریستی استفاده می‌شود. این خط تراموا با پرداخت‌های جهانی وارد همکاری شده تا امکان پرداخت با رمز ارز را به مسافران خود بدهد.

منبع: cryptopatato