اخبار روز

بایننس و مسترکارت، کارت کریپتو به فیات را در آرژانتین راه‌اندازی کردند

بایننس و مسترکارت، کارت کریپتو به فیات را در آرژانتین راه‌اندازی کردند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.08 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با همکاری مسترکارت، کارت کریپتو به فیات را در آرژانتین راه‌اندازی کردند. بایننس در بیانیه‌ای گفت که این کارت، ارزهای دیجیتال را به ارزهای فیات تبدیل می‌کند. دارندگان کارت در آرژانتین همچنین می‌توانند در برخی از خریدها تا هشت درصد پول نقد را به‌صورت رمزنگاری دریافت کنند.

مدیرکل آمریکای لاتین بایننس در بیانیه‌ای گفت: پرداخت‌ها یکی از اولین موارد استفاده برای رمزنگاری است. ما معتقدیم کارت کریپتو به فیات گام مهمی در تشویق استفاده گسترده‌تر از رمزنگاری است.

بر اساس بیانیه بایننس، آرژانتین اولین کشور در آمریکای لاتین خواهدبود که به کارت کریپتو به فیات دسترسی پیدا می‌کند. طبق این بیانیه، این کارت در حال حاضر در فاز بتا است. این کارت در هفته‌های آینده برای مخاطبان بیشتری عرضه خواهد شد.

این کارت امکان خرید از فروشگاه با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین را به کاربران بایننس در آرژانتین می‌دهد. به نظر می‌رسد بایننس در حال برنامه‌ریزی برای توسعه بیشتر محصول کارت خود است. چون مدیرعامل بایننس در یک توییت این موضوع را تأیید کرد.

نرخ تورم بالای تاریخی آرژانتین باعث شده تا مردم به دنبال جایگزین‌های مالی مانند ارزهای دیجیتال باشند.

بنابراین کارت کرپیتو به فیات به چندین کارت دیگر در آرژانتین خواهد پیوست که به‌نوعی روی ارزهای دیجیتال تمرکز دارند. به‌عنوان‌مثال، یک صرافی آرژانتینی گفت که یک کارت اعتباری به نام BKR را برای ساکنان محلی راه‌اندازی می‌کند. این کارت در حال حاضر به‌ازای هر خرید، دو درصد وجه نقد را به‌صورت رمزنگاری ارائه می‌دهد.

همین‌طور بایننس نسخه‌ای از بایننس کارت را برای ساکنان اروپا در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد. این کارت ارزهای دیجیتال مختلف را به یورو تبدیل می‌کند.