اخبار روز

تتر شایعات پیرامون حمایت از استیبل کوین‌ها را رد کرد

تتر شایعات پیرامون حمایت از استیبل کوین‌ها را رد کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.99 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

تتر شایعات مربوط به دارایی‌های اوراق تجاری خود را به‌طور قاطعانه رد کرده و مدعی است که این شایعات برای ایجاد وحشت و سودآوری منتشر می‌شوند.

تتر در یک پست ادعا کرد ۸۵ درصد پرداخت‌های سبد تجاری آن توسط اوراق تجاری چینی یا آسیایی پشتیبانی شده و با تخفیف ۳۰ درصد معامله می‌شوند. در این بیانیه آمده است: «این شایعات کاملاً نادرست هستند و احتمالاً برای ایجاد وحشت بیشتر به‌منظور کسب سود اضافی از بازاری که قبلاً تحت‌فشار قرار دارد، منتشر شده‌اند.»

تتر چنین تلاش‌هایی را محکوم می‌کند. چراکه اغلب کاربران ساده بیشترین ضربه را از آن‌ها می‌خورند. درحالی‌که تعداد کمی از صندوق‌ها با تبانی سود خود را افزایش می‌دهند.

بر اساس گزارش تتر، بیش از ۴۷ درصد کل ذخایر دلار تتر متعلق به خزانه‌داری ایالات‌متحده است. درحالی‌که اوراق تجاری تنها کمتر از ۲۵ درصد از پشتوانه غیر دلاری را تشکیل می‌دهند. این شرکت گفت درحالی‌که سبد اوراق تجاری آن در پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲، ۲۰ میلیارد دلار بود اما از آن زمان به ۱۱ میلیارد دلار کاهش یافته است.

تتر افزود که این مبلغ تا پایان ژوئن به ۸.۴ میلیارد دلار کاهش می‌یابد، قبل از اینکه به‌تدریج و بدون هیچ‌گونه ضرری به صفر برسد. زیرا اوراق تجاری در حال انقضا با سررسید کوتاه به خزانه‌های ایالات‌متحده منتقل می‌شوند.

این اطلاعیه همچنین به پایان مشارکت تتر با پلتفرم وام‌دهی سلسیوس می‌پردازد که اخیراً پس از تعلیق برداشت‌ها در اوایل این هفته، مشکلاتی در بازارهای کریپتو ایجاد کرد. تعلیق برداشت‌ها در سلسیوس پس از آن صورت گرفت که تعدادی از تحلیلگران پیش‌بینی کردند این وام‌دهنده از مشکلات نقدینگی رنج می‌برد. درعین‌حال ارزش بازار سلسیوس در ماه مه ۲۹۰ میلیون دلار کاهش یافته بود، حتی قبل از اینکه برداشت‌ها متوقف شوند.

تتر گزارش داد که حساب‌های خود را با سلسیوس تسویه کرده،  درحالی‌که متحمل ضرری نشده است. زیرا وثیقه بیش‌ازحد نیاز داشت.

منبع: beincrypto