اخبار روز

راه‌اندازی پلتفرم ای آی سندباکس توسط شرکت متا

راه‌اندازی پلتفرم ای آی سندباکس توسط شرکت متا
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.64 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت متا که مالک فیس‌بوک و اینستاگرام است، طی رویدادی در نیویورک مجموعه جدیدی از محصولات خود به نام پلتفرم ای آی سندباکس را معرفی کرد. مانند هر شرکت بزرگ فناوری دیگری، متا در تلاش است تا در خط مقدم فناوری هوش مصنوعی قرار داشته باشد.
این مجموعه جدید از هوش مصنوعی برای تولید متن و تصاویر برای تبلیغات آنلاین استفاده می‌کند. این ویژگی در حال حاضر برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است. با این حال شرکت متا گفت که سایر کاربران نیز در ماه جولای به پلتفرم ای آی سندباکس دسترسی خواهند داشت.
متا افزود پلتفرم ای آی سندباکس در ابتدا، متن‌های مختلفی را برای تبلیغات تولید می‌کند. سپس تصاویر مناسبی را بر اساس متن ایجاد می‌نماید و به طور خودکار اندازه تصاویر تبلیغات را تنظیم می‌کند.
این خبرها در حالی منتشر می‌شود که ماه گذشته مدیر ارشد فناوری متا گفت که این شرکت به دنبال استفاده از فناوری هوش مصنوعی در تبلیغات است.
این شرکت در بیانیه‌ای گفت که پلتفرم ای آی سندباکس یک نسخه آزمایشی از ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است. آن‌ها افزودند که ما می‌خواهیم یاد بگیریم که چه چیزی برای تبلیغ‌کنندگان مفید می‌باشد و استفاده از این ویژگی‌ها را در ابزارهای تبلیغاتی خود آسان کنیم.
بنابراین شرکت متا می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد تبلیغات، باعث رشد شرکت‌های مختلف شود.
بر اساس خبرها، با راه‌اندازی ربات چت جی پی تی توسط شرکت اوپن ای آی، سرمایه‌گذاری در حوزه هوش مصنوعی افزایش یافته است.