اخبار روز

صرافی ارز دیجیتال bittrex برای ورشکستگی فصل یازده اقدام کرد

صرافی ارز دیجیتال bittrex برای ورشکستگی فصل یازده اقدام کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.63 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها، صرافی ارز دیجیتال bittrex برای ورشکستگی فصل یازده در ناحیه دلاور ثبت‌نام کرده است.
این صرافی گفت که حدود ۱۰۰ هزار طلبکار با ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد دلار دارایی و بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار بدهی برای بخشی از روند ورشکستگی دارد.
ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال bittrex مستقر در سیاتل، دو نهاد وابسته به آن در مالت را تحت‌تاثیر می‌دهد. اما نهاد جهانی صرافی مستقر در لیختن اشتاین در این پرونده گنجانده نشده است.
این اتفاق پس از آن رخ داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، این شرکت و مدیرعامل سابق آن ویلیام شیهارا را به نقض اوراق بهادار متهم کرد.
کمیسیون ادعا کرد که صرافی ارز دیجیتال bittrex اوراق بهادار ثبت نشده را ارائه می‌دهد. در ماه اکتبر، نیز صرافی همچنین توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی به نقض قانون رازداری بانکی متهم شد و به پرداخت حدود ۲۹ میلیون دلار محکوم گردید.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی بزرگترین طلبکار در پرونده ورشکستگی صرافی است. بزرگترین طلبکار بعدی آن نیز یک کیف پول حاوی ۱۴.۵ میلیون دلار ارز دیجیتال است.
صرافی ارز دیجیتال bittrex در ماه مارس نیز اعلام کرد که تمام فعالیت‌های خود در آمریکا را تا ۳۰ آوریل به دلیل سخت‌گیری‌های نظارتی متوقف می‌نماید.
تاکنون، سال ۲۰۲۳ برای صرافی در آمریکا سال بسیار سختی بوده است. آن‌ها همچنین اخیرا مجبور شدند که ۸۳ کارمند خود را به دلیل نابه‌سامانی بازار ارزهای دیجیتال اخراج کنند.
لازم به ذکر است که پیش از بیترکس، شرکت‌های سلسیوس، بلاکفای و ویجر دیجیتال نیز برای ورشکستگی فصل یازده اقدام کرده بودند.