اخبار روز

مدیرعامل بلاکچین تیتانیوم به تقلب در معرفی اوراق بهادار به‌جای ارز دیجیتال اعتراف کرد

مدیرعامل بلاکچین تیتانیوم به تقلب در معرفی اوراق بهادار به‌جای ارز دیجیتال اعتراف کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.59 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

مایکل استولری به دلیل فروش اوراق بهادار در یک کلاهبرداری عرضه اولیه سکه (ICO) با مجازات ۲۰ سال زندان روبرو می‌شود. وزارت دادگستری ایالات‌متحده اعلام کرد مایکل استولری، مدیرعامل خدمات زیرساخت بلاکچین تیتانیوم (TBIS) جرم خود را پذیرفته است. وی به خاطر نقش در طرحی که از طریق عرضه اولیه سکه تقلبی ۲۱ میلیون دلار درآمد داشت، به ۲۰ سال زندان محکوم خواهد شد.

مدیرعامل بلاکچین تیتانیوم این طرح را یک فرصت عالی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌نامید. وی سرمایه‌گذاران را به خرید سکه BAR شرکت از طریق یک سری اظهارات نادرست و گمراه‌کننده ترغیب می‌کرد. استولری یک اوراق بهادار را به جای ارز دیجیتال تبلیغ می‌کرد. او باید عرضه این سکه را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) ثبت می‌کرد تا معافیت معتبری از الزامات SEC به دست آورد.

SEC در شکایت سال ۲۰۱۸ خود اعلام کرد که طرح استولری توانسته است از ده‌ها سرمایه‌گذار مستقر در حداقل ۱۸ ایالت و خارج از کشور ۲۱ میلیون دلار به صورت اتریوم، بیت کوین و پول نقد جمع‌آوری کند. استولری نیز به کلاهبرداری خود در جا زدن اوراق بهادار به‌جای ارز دیجیتال اعتراف کرد. آژانس SEC می‌گوید استولری از وجوه سرمایه‌گذاران برای پرداخت صورت‌حساب‌های کارت اعتباری و خرید آپارتمان در هاوایی استفاده کرده است.

اگر استولری به طور قطع مجرم شناخته شود، احتمالاً باید ۲۰ سال را در زندان بگذراند. حکم قطعی وی در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ اعلام خواهد شد. استولری به اغراق در سودآوری بالقوه ارز دیجیتال خود، جعل اوراق سفید یا وایت پیپر بلاکچین تیتانیوم TBIS، دادن اطلاعات جعلی به مشتریان متهم می‌باشد. وی همچنین به ادعای دروغ مبنی بر داشتن مجوز مشاغل برجسته از فدرال رزرو اعتراف کرده است. اخیراً تنظیم‌کننده‌های فدرال به طور فزاینده‌ای در فضای کریپتو فعال شده‌اند.