اخبار روز

هلند آماده‌ترین کشور برای پذیرش متاورس می‌باشد

هلند آماده‌ترین کشور برای پذیرش متاورس می‌باشد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.45 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

کشورهای زیادی در جهان هستند که آمادگی زیادی برای استقبال از آینده دنیای دیجیتال و پذیرش متاورس دارند.
یک مطالعه جدید ترکیبی از سرعت پهنای باند ثابت، قیمت بسته‌های پهنای باند را بررسی کرد تا مشخص شود کدام کشورها ظرفیت پذیرش متاورس را دارند.
در صدر این فهرست کشور هلند قرار دارد که بهترین شرایط را برای پذیرش متاورس دارد. بر اساس این مطالعه، هلند یکی از بالاترین میانگین‌های سرعت پهنای باند ثابت یعنی ۱۰۶.۵۱ مگابیت بر ثانیه را دارد. این کشور همچنین در سال گذشته حدود ۶۰۰۰ دلار سرانه صادرات فناوری پیشرفته را داشت.
بر اساس یک نظرسنجی متفاوت، هلند همچنین در رتبه اول از نظر علاقه به متاورس قرار گرفته است.
پس از هلند، سوییس، لیتوانی، مالت و فرانسه قرار دارند. همه کشورها از گذشته به دلیل علاقه به فضای نوظهور وب ۳ شناخته شده‌اند.
بریتانیا و آمریکا نیز دو بازیگر اصلی در فضای توسعه متاورس بوده و به ترتیب در رتبه های هفتم و دوازدهم قرار گرفتند.
علی‌رغم تلاطم اخیر در فضای وب ۳، متاورس اما همچنان به توسعه خود ادامه می‌دهد. اخیرا شرکت انیموکا برندس اعلام کرد که اکثریت سهام یک پلتفرم جدید بازی متاورس موسیقی را در اختیار دارد. این اتفاق اندکی پس از آن رخ داد که این شرکت برنامه‌های خود را برای یک صندوق میلیارد دلاری توسعه متاورس اعلام کرد.
مارک زاکربرگ یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل متا شرکت مادر فیس‌بوک نیز گفت. اجازه نمی‌دهد ضررهای مالی این حوزه برنامه‌های ساخت پلتفرم متاورس را متوقف کند. این صحبت‌های او باعث شد تا دوباره پذیرش متاورس در کانون توجه قرار گیرد.