اخبار روز

پذیرش ارزهای دیجیتال در سونوا

پذیرش ارزهای دیجیتال در سونوا
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.94 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

بنا به گزارش‌ها، پرداخت هزینه‌ها به‌صورت ارزهای دیجیتال در سونوا آغاز شده‌است. سونوا یک استراحتگاه زنجیره‌ای می‌باشد که در سال ۱۹۹۵ در جزایر مالدیو و تایلند تأسیس گردید. این مکان به علت زیبایی طبیعی بی‌نظیری که دارد، سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند.

سونوا سه استراحتگاه در مالدیو و یک استراحتگاه در تایلند دارد.

این استراحگاه هم اکنون ارزهای دیجیتال را به‌عنوان یک روش پرداخت در شعبه‌های خود پذیرفته است. این کار باعث می‌شود تا میهمانان بین‌‌المللی از هر کجای دنیا بتوانند هزینه‌ها را پرداخت کنند.

طبق گزارش‌ها، هتل‌های زنجیره‌ای سونوا فعلاً پرداخت به‌صورت بیت کوین و اتریوم را پذیرفته است.

به‌منظور پذیرش ارزهای دیجیتال در سونوا این شرکت با دو سازمان دیگر شریک شده است. این دو سازمان ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت رمزنگاری Triple A و ارائه دهنده پلتفرم پرداخت Pomelo Pay نام دارند. همین‌طور Triple A دارای مجوز از سازمان پولی سنگاپور می‌باشد.

سونوا توضیح داد که پرداخت‌های بیت‌کوین و اتریوم ۱۰۰ درصد غیرقابل استرداد هستند. قوانین این شرکت به‌تفصیل بیان می‌کند که ارزهای دیجیتال در سونوا از طریق اشخاص ثالث با شرایط و ضوابط خاص خود پردازش می‌شوند. در وب‌سایت سونوا آمده است که سونوا فقط ارزهای دیجیتال را به‌ازای ارزش دلارشان در لحظه تراکنش و بدون احتساب هزینه‌های اضافی می‌پذیرد. این شرکت خاطرنشان کرد در صورت لزوم ارزهای دیجیتال را بازپرداخت می‌کند.

بروس بروملی، مدیر ارشد مالی سونوا گفت که در شرکت، ما همیشه سعی کرده‌ایم در صنعت مهمان‌نوازی پیشگام باشیم. او اضافه کرد:

“پذیرش ارزهای دیجیتال در سونوا به‌عنوان یک روش پرداخت، نمونه دیگری از این خدمات ما است تا مهمانان بین‌المللی بتوانند به‌راحتی از هر کجای دنیا هزینه‌ها را پرداخت کنند.”