اخبار روز

پیشرفت پرونده بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

پیشرفت پرونده بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.84 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

پرونده بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در هفته گذشته وارد مرحله جدیدی شد. از همین رو بسیاری از شرکت‌کنندگان در صنعت انتظار دارند که در آینده نزدیک به یک راه‌حل یا توافق متقابل دست یابند.

در هفته اخیر، وکیل جیمز کی فیلان گفت که قاضی سارا نتبرن حکم تازه‌ای را صادر نموده است. طبق حکم او که کمیسیون باید پاسخ خود را تا ۲۹ آوریل ارسال کند، در حالی که ریپل سه روز کاری پس از آن فرصت پاسخ دارد.

سارا نتبرن اخیرا به‌عنوان قاضی پرونده بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا انتخاب شد. او در گذشته موضع نسبتا مطلوبی نسبت به توکن ریپل نشان داده است. از همین رو طرفداران ارزهای دیجیتال امیدوارند که یک پیروزی قطعی برای آن‌ها در پیش باشد.

وی در سال ۲۰۲۱ گفت که توکن رپیل نه‌تنها ارزش ارزی دارد، بلکه یک ابزار مفید است و این موضوع، آن را از بیت کوین و اتریوم متمایز می‌کند.

هوگان نیز در این رابطه گفت که پرونده بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شاید در تابستان امسال به طور رسمی بسته شود. وی افزود ریپل در این پرونده به پرداخت جریمه ۱۰۰ میلیون دلاری محکوم خواهد گردید.

پیش از این نیز، کمیسیون به‌دلیل برخی تخلفات به‌دنبال جریمه ۲ میلیارد دلاری برای این شرکت بود. ریپل نیز استدلال کرد که این ارز دیجیتال نباید به‌عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی شود و بنابراین تحت صلاحیت آژانس قرار ندارد.

کارشناسان نیز معتقدند که نتیجه پرونده بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا می‌تواند کل بازار ارزهای دیجیتال را تحت‌تاثیر قرار دهد.