اخبار روز

این اتفاقات بزرگ، نویددهنده افزایش قیمت بیت کوین در آینده هستند

این اتفاقات بزرگ، نویددهنده افزایش قیمت بیت کوین در آینده هستند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.61 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

برخی افراد از افزایش قیمت بیت کوین ناامید هستند. اما اتفاقات نویدبخش اکوسیستم بیت کوین می‌تواند این افزایش قیمت را عملی کند. در اینجا به فهرستی از این اتفاقات امیدوارکننده اشاره می‌کنیم.

  1. لایحه بیت کوین دوحزبی: لایحه دوحزبی سناتور جمهوری‌خواه سینتیا لومیس و سناتور دموکرات کریستن گیلیبراند به‌زودی ارائه خواهد شد. این لایحه ابهامات سرمایه‌گذاران و شرکت‌های آمریکایی درباره بیت کوین را کاهش می‌دهد.
  2. لایتنینگ فایننس: اخیراً ظرفیت شبکه لایتنینگ فایننس به ظرفیت بی‌سابقه ۴۰۰۵ بیت کوین رسید که افزایش ماهانه ۶ درصدی را نشان می‌دهد. شبکه لای-فای با این پیشرفت در چند سال آینده به موقعیت جایگزین ویزا و سایر شبکه‌های پرداخت می‌رسد که موجب افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد.
  3. پشتیبانی تپروت: ارتقاء تپروت (Taproot) در نوامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. آدرس‌های تپروت برای آزادسازی، امنیت و نوآوری موردنیاز شرکت‌ها، مؤسسات و دولت‌ها برای استفاده از بیت کوین ضروری است. با تپروت همه فیات‌های موجود در جهان ازجمله دلار به بیت کوین قابل‌مبادله هستند.
  4. مقررات SEC: احتمالاً تا سال آینده شاهد مقررات بیشتری از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره بیت کوین خواهیم بود. بنابراین SEC بیت کوین را به‌عنوان یک دارایی امن خواهد شناخت. ارتقا جایگاه قانونی این رمز ارز برای کمیسیون SEC در افزایش قیمت بیت کوین بی‌تأثیر نخواهد بود.
  5. تسلط بیت کوین بر بازار: تعداد رمز ارزها به شکل مداوم افزایش داشته و در حال حاضر با افزایش خیره‌کننده ۳۸۰ درصدی نسبت به ژانویه ۲۰۲۰، ۱۹.۹۳۰ ارز دیجیتال وجود دارد. بااین‌حال، تسلط بیت کوین بر بازار همچنان ادامه دارد. بیت کوین هم‌اکنون از تسلط ۴۷ درصدی برخوردار است. اما تا هاوینگ بعدی بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۴، تسلط این رمز ارز در بازار احتمالاً به بالای ۶۰ درصد هم خواهد رسید. همه این علائم نشان‌دهنده ارزش واقعی، انعطاف‌پذیری و افزایش قیمت بیت کوین در آینده خواهد بود.

منبع: bitcoinmagazine