اخبار روز

تتر وارد بلاکچین تزوس شد تا بخشی از آخرین نوآوری‌های آن باشد

تتر وارد بلاکچین تزوس شد تا بخشی از آخرین نوآوری‌های آن باشد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.24 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

استیبل کوین USDT یا همان تتر در بازار مجازی بسیار رواج و بیشترین استفاده را دارد. این استیبل کوین معروف پس از چندین آزمایش میدانی روی بلاکچین تزوس اجرا شد. بنا به گزارش‌ها، USDT به دنبال گسترش موج تراکنش‌ها با شبکه اختصاصی خود است. انتظار می‌رود که با این تصمیم، هلدینگ تتر (Tether) و نحوه تبادل آن در سراسر بازار مجازی کاملاً تغییر کند.

تجارت کریپتو از جهات مختلفی در حال توسعه است و استیبل کوین‌ها نیز چندان از قافله عقب نیستند. تتر سومین توکن بزرگ در بازار کریپتو است و موج پذیرش آن به شکل روزانه افزایش می‌یابد. مثلاً تتر از این به بعد در صرافی بیتفینکس نیز در دسترس خواهد بود. اجرای تتر در بلاکچین تزوس نشان‌دهنده پیشرفت استیبل کوین‌ها در بازار مجازی است. تتر با طرح برابری ۱ به ۱ خود با دلار آمریکا در سراسر جهان رشد می‌کند و برنامه‌ای هم برای کاهش این روند ندارد.

شرکت تتر شاید فکرش را هم نمی‌کرد که استیبل کوین USDT ایجاد شده در روزهای اولیه شروع بازار کریپتو تا این حد پیش برود. اما با گذشت زمان، توانست خود را در میان توکن‌های ترجیحی قرار دهد و بر سایر استیبل کوین‌های بازار تسلط یابد. به گفته آردوینو پائولو مدیر ارشد فناوری شرکت تتر، این همکاری جدید با بلاکچین تزوس امکان رشد کاربران تتر را عملی می‌کند. بنابراین افراد بیشتری می‌توانند از به گفته او قابل‌اعتمادترین استیبل کوین بازار استفاده کنند. آردوینو به پروژه مشترک تتر با تزوس اشاره‌ای نکرد، اما احتمالاً این یک پروژه بزرگ و به نفع هر دو شرکت خواهد بود.

بلاکچین تزوس (XTZ) در تجارت NFT یک اولویت به شمار می‌رود. همچنین پشتیبانی خوبی از برنامه‌های دیفای دارد، تبادل غیرمتمرکز ارائه می‌دهد و دارای اتصالات مجازی با شبکه محبوب اتریوم است.