اخبار روز

شرکت فیدلیتی به‌زودی مشتریان خرده‌فروشی را به سمت ارزهای دیجیتال سوق خواهد داد

شرکت فیدلیتی به‌زودی مشتریان خرده‌فروشی را به سمت ارزهای دیجیتال سوق خواهد داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.05 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت فیدلیتی هنوز شایعات مبنی بر راه‌اندازی تجارت خرده‌فروشی بیت کوین را تایید نکرده است.

مایک نووگراتز مدیرعامل گلکسی گفت. شرکت فیدلیتی در حال تلاش برای ارائه خدمات تجارت بیت کوین به ۳۴ میلیون سرمایه‌گذار خرده‌فروش خود است.

درحالی‌که فیدلیتی به طور رسمی برنامه‌های خود برای گنجاندن ارزهای دیجیتال در پلتفرم خرده‌فروشی خود را تایید نکرد. اما نووگراتز به مخاطبان کنفرانسی در نیویورک گفت که این اتفاق نزدیک می‌باشد.

نووگراتز تنها فردی نیست که این خبر را منتشر کرده است. وال‌استریت ژورنال نیز گفت که شرکت فیدلیتی در حال سنجش طرحی به‌منظور معامله بیت کوین در پلتفرم کارگزاری خود برای سرمایه‌گذاران می‌باشد.

مطلب مشابهی توسط بنیان‌گذار و مدیرعامل Eight Global، به اشتراک گذاشته شد. او در این یادداشت گفته بود که این شرکت معاملات بیت کوین را برای مشتریان خرده‌فروشی راه‌اندازی خواهد کرد.

فیدلیتی در بیانیه ۱۲ سپتامبر به این شایعات پرداخت و خاطرنشان کرد.

“ما اکنون چیز جدیدی برای اعلام نداریم. اما به فراهم‌کردن امکان دسترسی گسترده‌تر به دارایی‌های دیجیتال فکر می‌کنیم.”

شرکت فیدلیتی یک شرکت مالی چندملیتی است. این شرکت خدمات کارگزاری، مدیریت وجوه متقابل، مشاوره سرمایه‌گذاری و خدمات بازنشستگی را ارائه می‌کند. فیدلیتی طبق رتبه‌بندی ADV، چهارمین شرکت بزرگ مدیریت دارایی در جهان است.

این شرکت استخراج بیت کوین را در سال ۲۰۱۵ آغاز کرد. سپس در سال ۲۰۱۸ به راه‌اندازی تجارت بیت کوین برای صندوق‌های تامینی و سرمایه‌گذاران پرداخت.

در ماه آوریل، فیدلیتی همچنین به دارندگان حساب پس‌انداز بازنشستگی اجازه داد تا مستقیما در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. اگرچه این امر بعدا با مخالفت سه سناتور آمریکایی مواجه شد.