اخبار روز

چانگ پنگ ژائو ترس از رکود تورمی باعث پذیرش بیت کوین توسط افراد بیشتری خواهد شد

چانگ پنگ ژائو ترس از رکود تورمی باعث پذیرش بیت کوین توسط افراد بیشتری خواهد شد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.06 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

به نظر می‌رسد چانگ پنگ ژائو نسبت به آینده پذیرش بیت کوین و کریپتو بی‌نهایت خوش‌بین باشد. چانگ پنگ ژائو در مصاحبه اخیر خود با شبکه CNBC در کمتر از ۲ دقیقه توانست روایت‌های ناامیدکننده رایج را تغییر دهد. کسب‌وکار بایننس به عملکرد آلت کوین‌ها و به‌ویژه ارز دیجیتال بایننس BNB وابسته است. اما ژائو بین بیت کوین و کریپتو تمایز واضحی قائل می‌شود. بیایید نظرات مدیرعامل بایننس در مورد شرایط فعلی و آینده بازار بیت کوین و کریپتو را تحلیل کنیم.

اولین سوال مصاحبه‌کننده درباره گاوهای بیت کوین بود که از خط ۲۰.۰۰۰ دلاری آن دفاع کردند. به گفته ژائو این آخرین سنگر بیت کوین و ناشی از موانع روانی بازار بود. قیمت بیت کوین تاکنون هرگز از بالاترین رکورد چرخه قبلی پایین‌تر نرسیده است. اما این بار اوضاع به دلیل تعلیق پذیرش بیت کوین توسط تسلا و فروریختن ترا کمی متفاوت بود. بااین‌حال، بازار در نهایت از خط ۲۰.۰۰۰ دلار عقب‌تر نرفت.

سوال بعدی این بود که چه عاملی می‌تواند بیت کوین و کریپتو را وارد فصل صعودی بعدی کند. ژائو بااحتیاط گفت که هیچ‌کس نمی‌تواند این موضوع را به‌درستی پیش‌بینی کند. او گفت NFT ها، دیفای و رمز ارزها پیش‌بینی‌ناپذیر هستند. اما مدیرعامل بایننس از همگان خواست در بازارهای صعودی نیز مدیریت ریسک را اعمال کنند. او پرسید: «اگر همه چیز به ۰ برسد، آیا زندگی شما خراب خواهد شد؟ اگر بله پس شما بیش از حد سرمایه‌گذاری کرده‌اید و باید آن را به نصف کاهش دهید. سپس دوباره همین سؤال را از خود بپرسید.»

آخرین عبارت ژائو به وضعیت فعلی اقتصاد جهان اختصاص داشت. او گفت: «وضعیت خراب اقتصاد کلان، تورم بالا و رکود اقتصادی ادامه‌دار خواهد بود. همه این موارد باعث پذیرش بیت کوین در بین افراد بیشتری خواهد شد.»