اخبار روز

نظرسنجی: عدم پذیرش ارزهای دیجیتال در روسیه

نظرسنجی: عدم پذیرش ارزهای دیجیتال در روسیه
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.02 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

یک نظرسنجی جدید به عدم پذیرش ارزهای دیجیتال در روسیه اشاره می‌کند. زیرا تنها ۶ درصد از مردم روسیه آشنایی خوبی با دنیای ارز دیجیتال دارند.

بر اساس اخبار، پذیرش ارزهای دیجیتال در روسیه خیلی سریع پیش نمی‌رود. زیرا ظاهراً اکثریت قریب به اتفاق روس‌ها هرگز ارزهای دیجیتال خریداری نکرده‌اند.

شرکت تنگام یک نظرسنجی آنلاین در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال در روسیه انجام داد. حدود ۷۲ درصد از ۲۱۰۰ پاسخ‌دهنده گفتند هرگز ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را خریداری نکرده‌اند.

در میان سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، تنها ۵ درصد گفتند که تنها یک بار ارز دیجیتال خریده‌اند. ۲۳ درصد دیگر گفتند که به طور متوسط ماهانه به خرید ارز دیجیتال ادامه می‌دهند.

در همان زمان، تنها ۹ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نسبت به ارزهای دیجیتال نظر منفی داشتند. ۴۵ درصد از آن‌ها گفتند که نگرش مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال دارند. ۴۶ درصد باقی‌مانده نیز خنثی بودند.

بر اساس این نظرسنجی، توانایی کسب درآمد بزرگ‌ترین نکته مثبت در مورد سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال بود. به‌طوری‌که ۴۴ درصد از پاسخ‌دهندگان به دلیل همین عامل، سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را انتخاب کردند. از سوی دیگر عدم پشتوانه فیزیکی بزرگ‌ترین نگرانی اعلام شد. یعنی ۶۸ درصد از آن‌ها گفتند که به این دلیل نمی‌خواهند ارز دیجیتال بخرند.

علی‌رغم اینکه اکثریت مردم روسیه ظاهراً با سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال آشنا نشده‌اند، بسیاری در حال بررسی این موضوع هستند. ۳۱ درصد از افراد گفتند که قصد خرید ارزهای دیجیتال در شش ماه آینده را دارند. درحالی‌که ۴۰ درصد هنوز در مورد هرگونه سرمایه‌گذاری بالقوه در ارزهای دیجیتال مطمئن نیستند. تنها فقط ۳۰ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند قصدی برای خرید ارز دیجیتال ندارند.

بنابراین نرخ پایین پذیرش ارزهای دیجیتال در روسیه با سطوح پایین آگاهی مردم مطابقت دارد.